Robocza sobota :)

Za kilkanaście dni Wielkanoc - czas wysłać życzenia :) Najlepiej za pomocą własnoręcznie wykonanych kartek.
W tym roku zdecydowałam się na groszkowa zieleń, tekturowe wycinanki, papierowe kwiatki i wstążeczkę w krateczkę.
Już gotowe polecą w świat i mam nadzieję, że wywołają uśmiech na buzi adresatek.
A oprócz kartek udało mi się skręcić witrynę - uwielbiam to robić szczególnie jeżeli chodzi o instrukcje z Ikei.
Za oknem pięknie kwitnie gwaździsta magnolia.
Pozdrawiam cieplutko !

Komentarze

  1. Własnoręcznie wykonana kartka to jest to :) W czasach, kiedy coraz mniej się wysyła, takie kartki mają szczególną wartość.
    Bardzo podoba mi się ta z kurczaczkiem ;)
    A odnośnie magnolii, mam pytanie: czy zakwitła od razu po posadzeniu? Mam też gwiaździstą, już 5 lat posadzona a jeszcze nie zakwitła...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz:) a magnolia rzeczywiście potrzebowała sporo czasu na to aby zakwitnąć. Ale jak już zacznie to z roku na rok ma więcej kwiatów. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Cudne karteczki! Ja też robiłam sama. Jakoś tak bardziej cieszą takie, zarówno wysłane, jak i otrzymane.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! dlatego tak lubię je robić :) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Śliczne kartki. Takie pastelowe kolorki bardzo pasują do wielkanocnych kartek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Brydziu jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty