Poświąteczne migawki:)

 Kto u Was przynosi prezenty? Mikołaj, aniołek czy Dzieciątko Jezus ?
Tu na Śląsku Cieszyńskim prezenty pod choinkę przynosi Aniołek. 
Dla mnie w tym roku bardzo łaskawy;)
Szczególnie kalendarz oprawiony w lnianą oprawę z dodatkiem skórzanego paseczka skradł moje serce. To dzieło Marty z bloga Meis Ideis ( meis-ideis.blogspot.com) 
Uwielbiam jej lniane robótki ! 
Wieczorami zamiast kawy i ciasteczek, zajadałam się pierogami i zapijałam barszczem.
Teraz gdy Święta minęły, czas wrócić do szarej codzienności.
Ale kubeczek sobie zostawię, przynajmniej do Trzech Króli;)
Pozdrawiam poświątecznie !


Komentarze

  1. Święta , święta i po... ale ja jeszcze w świątecznej atmosferze pobędę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty! Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  3. święta zbyt szybko mijają ;) Brydziu dziekuuę jeszcze raz za kartkę cudna i cieszy me oczy , piękne tworzysz , z poprzedniego roku tez stoi :) ,a urodzinowa cały czas odkąd przyfrunęła ;)
    życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku
    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. a notes dostałaś śliczny !

      Usuń
    2. Brydziu, rzeczywiście kalendarz cudny.
      U mnie w Łodzi prezenty przynosi Mikołaj. Było ich całe mnóstwo. Szczególnie mały troll skradł moje serce.
      Wszystkiego dobrego na Nowy Rok.

      Usuń
  4. Ja też jeszcze w świątecznej atmosferze, a co tam:-) U nas w Krakowie prezenty pod choinkę aniołek przynosi.
    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mieszkam na Śląsku, tutaj przychodzi Dzieciątko, ale nie praktykuję tego zwyczaju, gdyż pochodzę z innego województwa, od zawsze był Św. Mikołaj i tak mają wpojone moje dzieci. Wygląda na to, że w okolicy tylko do nas przychodzi Mikołaj. Wspaniałe otrzymałaś prezenty, sądzę, że ja również cieszyłabym się jak dziecko, gdybym otrzymała tak pięknie oprawiony kalendarz. Ten skórzany pas idealnie pasuje. Również pozdrawiam , szczęścia na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent, u nas (Wielkopolska) prezenty przynosi Gwiazdor:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty